Misja przedszkola

Rozkład dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP 3- LETNICH

6:30-8:00        Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci.    

Praca indywidualna.

8:00-8:10         Zabawy ruchowe.

8:10-8:30         Czynności higieniczne związane z przygotowanie do śniadania.

8:30- 8:50        Śniadanie.

8:50-9:00         Czynności higieniczne po śniadaniu.

9:00- 9:30        Zajęcia dydaktyczno - wychowawcze z całą grupą. Wyzwalające aktywność

                          dziecka w różnych strefa rozwoju.

9:30-11:00       Zabawy swobodne w sali wynikające z zainteresowań dzieci. Praca

                         indywidualna dostosowana do możliwości rozwojowych dziecka.

                         o specjalnych potrzebach rozwojowych. Spacery, wycieczki,

                        zabawy w ogrodzie przedszkolnym.

11:0-11:15       Czynności higieniczne związane z przygotowaniem do posiłku.

11:15- 11:30    I danie obiadu – zupa.

11:30-11:45     Czynności higieniczne po posiłku. Przygotowanie do odpoczynku.

11:45-13:15      Leżakowanie – przy muzyce relaksacyjnej lub słuchanie bajek.

13:15 -13:30     Czynności higieniczne przed posiłkiem.

13:30-14:00      II danie obiadu. Czynności higieniczne po posiłku.

14:00- 16:30   Rozchodzenie się dzieci. Zabawy dowolne. Praca indywidualna. Praca z  

                         zespołem dzieci o szczególnych potrzebach, praca indywidualna dostosowana

                         do możliwości rozwojowych dzieci.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP 4-LETNICH

6:30-8:00        Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci.

8:00-8:15        Zabawy integracyjne, kołowe. Zestaw ćwiczeń porannych.

8:15-8:30        Czynności higieniczne związane z przygotowanie do śniadania.

8:30- 8:50        Śniadanie.

8:50-9:00         Czynności higieniczne po śniadaniu.

9:00- 9:30        Zajęcia dydaktyczno - wychowawcze z całą grupą. Wyzwalające aktywność

                         dziecka w różnych strefa rozwoju.

9:30-11:00       Zabawy swobodne w sali wynikające z zainteresowań dzieci. Praca

                         indywidualna dostosowana do możliwości rozwojowych dziecka.

                         O specjalnych potrzebach rozwojowych. Spacery, wycieczki, zabawy

 w ogrodzie przedszkolnym.

11:00-11:15    Czynności higieniczne związane z przygotowaniem do posiłku.

11:30- 11:45   I danie – zupa. Czynności higieniczne po posiłku.

11:45 – 12:30   Relaksacja- słuchanie utworów literackich czytanych  przez nauczyciela,  

   muzyki relaksacyjnej.

12:30 - 13:15    Realizacja zajęć dydaktyczno -  wychowawczych z całą grupą (zabawy 

  dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek).

                          Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Praca z zespołem dzieci 

                          o szczególnych potrzebach. Praca indywidualna dostosowana do możliwości

  rozwojowych dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu- spacery w pobliżu  

  przedszkola, zabawy na placu przedszkolnym.

13:15 - 13:30   Przygotowanie do posiłku

13:30 – 14:00   II danie. Czynności higieniczne.

14:00 - 16:30   Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci. 

 Praca z zespołem dzieci o szczególnych potrzebach, praca indywidualna                     dostosowana  do możliwości rozwojowych dzieci. Słuchanie utworów

 literackich czytanych przez nauczycielkę.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP 5-LETNICH

6:30-8:00        Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci.

8:00-8:15        Zabawy integracyjne, kołowe. Zestaw ćwiczeń porannych.

8:15-8:30         Czynności higieniczne związane z przygotowanie do śniadania.

8:30- 8:50        Śniadanie.

8:50-9:00         Czynności higieniczne po śniadaniu.

9:00- 9:30        Zajęcia dydaktyczno - wychowawcze z całą grupą. Wyzwalające aktywność

                          dziecka w różnych strefa rozwoju.

9:30-11:15       Zabawy swobodne w sali wynikające z zainteresowań dzieci. Praca

                         indywidualna dostosowana do możliwości rozwojowych dziecka.

                         O specjalnych potrzebach rozwojowych. Spacery, wycieczki, zabawy

 w ogrodzie przedszkolnym.

11:15 -11:30    Czynności higieniczne związane z przygotowaniem do posiłku.

11:30 – 11:45   I danie – zupa. Czynności higieniczne po posiłku.

11:45 – 12:15   Relaksacja- słuchanie utworów literackich czytanych  przez nauczyciela,  

   muzyki relaksacyjnej.

12:15 -  13:15  Realizacja zajęć dydaktyczno -  wychowawczych z całą grupą (zabawy 

  dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek).

                          Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Praca z zespołem dzieci                                                                                                  o szczególnych potrzebach. Praca indywidualna dostosowana do możliwości                                         rozwojowych dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu- spacery w pobliżu                               przedszkola, zabawy na placu przedszkolnym.

13:15 - 13:30   Przygotowanie do posiłku

13:30 – 14:00   II danie. Czynności higieniczne.

14:00 - 16:30   Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci. 

 Praca z zespołem dzieci o szczególnych potrzebach, praca indywidualna     dostosowana  do możliwości rozwojowych dzieci. Słuchanie utworów

 literackich czytanych przez nauczycielkę.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP 6- LETNICH

6:30 - 7:45       Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci.

7:45 - 8:15       Zabawy integracyjne, kołowe. Zestaw ćwiczeń porannych.

8:15 - 8:30       Przygotowanie do śniadania.

8:30 - 9:00       Śniadanie. Czynności higieniczne.

9:00-10:00       Realizacja zajęć dydaktyczno - wychowawczych. Poprzez zajęcia z całą

                         grupą.

10:00-11:00     Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci. Praca z zespołem

                        dzieci o  szczególnych potrzebach. Praca indywidualna dostosowana do

                        możliwości rozwojowych dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu- spacery, 

                         wycieczki, zabawy na placu przedszkolnym.

11:00 - 11:15   Przygotowanie do obiadu

11:15 - 11:45   I danie – zupa. Czynności higieniczne po posiłku.

11:45 – 12:15    Relaksacja- słuchanie utworów literackich czytanych przez nauczyciela, 

                          muzyki relaksacyjnej, bajek z płyt cd.

12:15 - 13:15    Realizacja zajęć dydaktyczno- wychowawczych poprzez zajęcia z całą grupą

                           (zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy                

                           i piosenek).

                          Zabawy według zainteresowań dzieci. Praca z zespołem dzieci o 

                           szczególnych potrzebach. Praca indywidualna dostosowana do możliwości

                           rozwojowych dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu- spacery w pobliżu  

                           przedszkola, zabawy na placu przedszkolnym.

13:15 - 13:30     Przygotowanie do obiadu- obiad- II danie.

13:30 – 14:00    II danie. Czynności higieniczne po posiłku. 

14:00- 16:30    Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci.

                         Praca z zespołem dzieci o szczególnych potrzebach, praca indywidualna

                         dostosowana do możliwości rozwojowych dzieci. Słuchanie utworów  

                         literackich czytanych przez nauczycielkę.