RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP 3- LETNICH
6:30-8:00 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci.
Praca indywidualna.
8:00-8:10 Zabawy ruchowe.
8:10-8:30 Czynności higieniczne związane z przygotowanie do śniadania.
8:30- 8:50 Śniadanie.
8:50-9:00 Czynności higieniczne po śniadaniu.
9:00- 9:30 Zajęcia dydaktyczno - wychowawcze z całą grupą. Wyzwalające aktywność
dziecka w różnych strefa rozwoju.
9:30-11:00 Zabawy swobodne w sali wynikające z zainteresowań dzieci. Praca
indywidualna dostosowana do możliwości rozwojowych dziecka.
o specjalnych potrzebach rozwojowych. Spacery, wycieczki,
zabawy w ogrodzie przedszkolnym.
11:0-11:15 Czynności higieniczne związane z przygotowaniem do posiłku.
11:15- 11:30 I danie obiadu – zupa.
11:30-11:45 Czynności higieniczne po posiłku. Przygotowanie do odpoczynku.
11:45-13:15 Leżakowanie – przy muzyce relaksacyjnej lub słuchanie bajek.
13:15 -13:30 Czynności higieniczne przed posiłkiem.
13:30-14:00 II danie obiadu. Czynności higieniczne po posiłku.
14:00- 16:30 Rozchodzenie się dzieci. Zabawy dowolne. Praca indywidualna. Praca z
zespołem dzieci o szczególnych potrzebach, praca indywidualna dostosowana
do możliwości rozwojowych dzieci.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP 4-LETNICH
6:30-8:00 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci.
8:00-8:15 Zabawy integracyjne, kołowe. Zestaw ćwiczeń porannych.
8:15-8:30 Czynności higieniczne związane z przygotowanie do śniadania.
8:30- 8:50 Śniadanie.
8:50-9:00 Czynności higieniczne po śniadaniu.
9:00- 9:30 Zajęcia dydaktyczno - wychowawcze z całą grupą. Wyzwalające aktywność
dziecka w różnych strefa rozwoju.
9:30-11:00 Zabawy swobodne w sali wynikające z zainteresowań dzieci. Praca
indywidualna dostosowana do możliwości rozwojowych dziecka.
O specjalnych potrzebach rozwojowych. Spacery, wycieczki, zabawy
w ogrodzie przedszkolnym.
11:00-11:15 Czynności higieniczne związane z przygotowaniem do posiłku.
11:30- 11:45 I danie – zupa. Czynności higieniczne po posiłku.
11:45 – 12:30 Relaksacja- słuchanie utworów literackich czytanych przez nauczyciela,
muzyki relaksacyjnej.
12:30 - 13:15 Realizacja zajęć dydaktyczno - wychowawczych z całą grupą (zabawy
dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek).
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Praca z zespołem dzieci
o szczególnych potrzebach. Praca indywidualna dostosowana do możliwości
rozwojowych dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu- spacery w pobliżu
przedszkola, zabawy na placu przedszkolnym.
13:15 - 13:30 Przygotowanie do posiłku
13:30 – 14:00 II danie. Czynności higieniczne.
14:00 - 16:30 Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci.
Praca z zespołem dzieci o szczególnych potrzebach, praca indywidualna dostosowana do możliwości rozwojowych dzieci. Słuchanie utworów
literackich czytanych przez nauczycielkę.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP 5-LETNICH
6:30-8:00 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci.
8:00-8:15 Zabawy integracyjne, kołowe. Zestaw ćwiczeń porannych.
8:15-8:30 Czynności higieniczne związane z przygotowanie do śniadania.
8:30- 8:50 Śniadanie.
8:50-9:00 Czynności higieniczne po śniadaniu.
9:00- 9:30 Zajęcia dydaktyczno - wychowawcze z całą grupą. Wyzwalające aktywność
dziecka w różnych strefa rozwoju.
9:30-11:15 Zabawy swobodne w sali wynikające z zainteresowań dzieci. Praca
indywidualna dostosowana do możliwości rozwojowych dziecka.
O specjalnych potrzebach rozwojowych. Spacery, wycieczki, zabawy
w ogrodzie przedszkolnym.
11:15 -11:30 Czynności higieniczne związane z przygotowaniem do posiłku.
11:30 – 11:45 I danie – zupa. Czynności higieniczne po posiłku.
11:45 – 12:15 Relaksacja- słuchanie utworów literackich czytanych przez nauczyciela,
muzyki relaksacyjnej.
12:15 - 13:15 Realizacja zajęć dydaktyczno - wychowawczych z całą grupą (zabawy
dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek).
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Praca z zespołem dzieci o szczególnych potrzebach. Praca indywidualna dostosowana do możliwości rozwojowych dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu- spacery w pobliżu przedszkola, zabawy na placu przedszkolnym.
13:15 - 13:30 Przygotowanie do posiłku
13:30 – 14:00 II danie. Czynności higieniczne.
14:00 - 16:30 Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci.
Praca z zespołem dzieci o szczególnych potrzebach, praca indywidualna dostosowana do możliwości rozwojowych dzieci. Słuchanie utworów
literackich czytanych przez nauczycielkę.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA GRUP 6- LETNICH
6:30 - 7:45 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci.
7:45 - 8:15 Zabawy integracyjne, kołowe. Zestaw ćwiczeń porannych.
8:15 - 8:30 Przygotowanie do śniadania.
8:30 - 9:00 Śniadanie. Czynności higieniczne.
9:00-10:00 Realizacja zajęć dydaktyczno - wychowawczych. Poprzez zajęcia z całą
grupą.
10:00-11:00 Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci. Praca z zespołem
dzieci o szczególnych potrzebach. Praca indywidualna dostosowana do
możliwości rozwojowych dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu- spacery,
wycieczki, zabawy na placu przedszkolnym.
11:00 - 11:15 Przygotowanie do obiadu
11:15 - 11:45 I danie – zupa. Czynności higieniczne po posiłku.
11:45 – 12:15 Relaksacja- słuchanie utworów literackich czytanych przez nauczyciela,
muzyki relaksacyjnej, bajek z płyt cd.
12:15 - 13:15 Realizacja zajęć dydaktyczno- wychowawczych poprzez zajęcia z całą grupą
(zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy
i piosenek).
Zabawy według zainteresowań dzieci. Praca z zespołem dzieci o
szczególnych potrzebach. Praca indywidualna dostosowana do możliwości
rozwojowych dzieci. Pobyt na świeżym powietrzu- spacery w pobliżu
przedszkola, zabawy na placu przedszkolnym.
13:15 - 13:30 Przygotowanie do obiadu- obiad- II danie.
13:30 – 14:00 II danie. Czynności higieniczne po posiłku.
14:00- 16:30 Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci.
Praca z zespołem dzieci o szczególnych potrzebach, praca indywidualna
dostosowana do możliwości rozwojowych dzieci. Słuchanie utworów
literackich czytanych przez nauczycielkę.